http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 739
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 62025
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

یک شنبه 26 مرداد 1393 :: نويسنده : مهاجر

همه ی دُخترا،

دُختر نامیده میشن.

ولی در وآقعیت دودسته شده اند:بی حجآب و با حجآب

این دوتا گآهی تا فَرسنگ ها از همه لَحآظ با هَم فرق دآرند.

من از همون دسته هستم...

دسته ی دوم دخترآ....

همشون آدم حساب میشن ولی با حجآب ها که آدم نیستن!

با حجاب ها فرشته اند..

برای همین به من میگن:..... .

فرشته

 

 



نظرات شما عزیزان:

بازگشت به خویشتن
ساعت23:25---29 مرداد 1393
زیباست احسنت

سعید
ساعت23:44---28 مرداد 1393
سلام وبلاگت خیلی جالبو قشنگه موفق باشی
راستی آدرستو نزاشتی تو نظرت تا بت نم بهت سر بزنم
مطالبت خیلی قشنگه ...


آشنا
ساعت19:08---28 مرداد 1393
مردم دیگه خیلی تو حاشیه ان

عاشق گمنامي
ساعت9:06---27 مرداد 1393
سلام زيبا بود

منتقد
ساعت0:58---27 مرداد 1393

بابای منو درآووردی
هرچی بهت میگم افکارتو به من نشون بده... سکرت بازی درمیاری
والا چه مطلبی هم گذاشته
بابت امشب دمت گرم
ولی یه چیزی بگم؟
اوکی میگم
الکی زور زدیم
زمانشون گذشته بود
شانس ما رو داری؟
اگه میحرفیدیم سودش بیشتر بود
ای کاش یهو نمیرفتی
به هرحال:
دستت درد نکنه که هوامو داری... مرد نیستی ولی مردانگی داری واسه همین گاهی هم در حقم نامردی میکنی
لطفیدی عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،